Verkoop eindigt 01 jul. 20-50% KORTING + Gratis Verzending

VGV

Algemene vragen

  • U kunt een bericht achterlaten op **************** van 9.00 tot 17.00 uur (EST) of een e-mail sturen naar [email protected]. We reageren op werkdagen binnen 24 uur op alle verzoeken van klanten.

  • Bekijk onze beste aanbiedingen op de startpagina van www.beautyonboard.nl. We bieden het hele jaar door diverse seizoensacties aan. Als je een code hebt, voer deze dan in bij het afrekenen om korting te krijgen op je aankoop.

  • We accepteren retourzendingen van ongebruikte artikelen binnen 30 dagen na levering. Als u verder wilt gaan en uw bestelling geheel of gedeeltelijk wilt retourneren, raadpleeg dan ons retour- en restitutiebeleid hier en neem vervolgens contact met ons op via [email protected] met uw bestelnummer. Gevallen van retourzendingen waarbij de koper spijt heeft, zoals een artikel dat niet paste, de kleur/kwaliteit niet beviel, per ongeluk is besteld, ergens anders is gekocht, enz., worden apart behandeld.

Bestelvragen

  • Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u automatisch een e-mail met uw bestelnummer en details van uw aankoop.

  • We verwerken onze bestellingen zeer snel en kunnen helaas doorgaans geen wijzigingen meer aanbrengen nadat een bestelling langer dan 24 uur geleden is geplaatst. Als u de fout echter direct opmerkt, stuur ons dan een e-mail op [email protected] om te kijken of we een wijziging kunnen doorvoeren.

  • Alle bestellingen worden binnen 2-3 werkdagen verwerkt.

  • Controleer uw map met Spam, Ongewenste e-mail of Promoties voor het geval de e-mail daarin is bezorgd in plaats van in uw inbox. Om er zeker van te zijn dat onze bevestigingsmails u bereiken, kunt u het adres [email protected] toevoegen aan uw lijst met veilige afzenders. Zo voorkomt u dat uw bevestiging in een van deze mappen terechtkomt. Als u deze mappen hebt gecontroleerd en de e-mail nog steeds ontbreekt, neem dan contact met ons op. We helpen u graag verder.

  • Mocht uw bestelling worden teruggestuurd naar de afzender, dan nemen we contact met u op via hetzelfde e-mailadres dat u bij het afrekenen heeft opgegeven. Als uw trackinglink aangeeft dat uw bestelling wordt teruggestuurd naar de afzender, stuur ons dan zo snel mogelijk een e-mail op [email protected] en laat het ons weten, zodat we het probleem grondig kunnen onderzoeken.

  • Als u denkt dat u een defect, beschadigd of verkeerd product heeft ontvangen, stuur dan een foto of video van het artikel en een korte uitleg van het defect naar [email protected]. We hebben ook een foto van het trackingnummer op het pakket zelf nodig, zodat we het meteen kunnen onderzoeken.

  • Als u reden heeft om te vermoeden dat uw pakket is gestolen (bijvoorbeeld als uw bestelstatus “Bezorgd” is maar u het nooit hebt ontvangen), moet u 5 dagen wachten. Gedurende die tijd kan de status veranderen of kan een verkeerd bezorgd pakket worden teruggestuurd naar de afzender. Als dat niet gebeurt, moet u binnen 5 dagen na de statusupdate aangifte doen bij de politie. Stuur een kopie van het aangifteformulier en het toegewezen aangiftenummer naar ons zodat we uw zaak kunnen beoordelen. Het vervalsen van aangiften heeft juridische gevolgen.

Betalingsvragen

  • Wij accepteren betalingen via PayPal en alle gangbare creditcards, waaronder Visa, MasterCard, American Express, Visa Debit, Visa Electron (VK), Klarna, Google Pay en Apple Pay.

    Houd rekening met mogelijke kosten voor grensoverschrijdende transacties.

  • Betalingen kunnen om verschillende redenen worden geweigerd. Als u denkt dat uw kaart ten onrechte is geweigerd, plaats dan een nieuwe bestelling via onze website en controleer of het adres correct is.

  • Kies de artikelen die u wilt kopen en voeg ze toe aan uw winkelwagen. Controleer de inhoud van uw winkelwagen voordat u doorgaat naar de volgende stap. Vul de vereiste velden in met de informatie die nodig is om uw bestelling bij u te bezorgen. Kies de betaalmethode, voer de betaalgegevens in en bevestig de aankoop. U ontvangt een automatische e-mail ter bevestiging van uw bestelling met de belangrijkste informatie. Bewaar deze e-mail voor toekomstig gebruik totdat u uw pakket ontvangt.

Vragen over verzending

  • Raadpleeg ons Verzendbeleid voor meer informatie.

  • Je ontvangt een automatische e-mail met trackinginformatie zodra je bestelling is verzonden. Houd er rekening mee dat het tot 48 uur kan duren voordat de eerste scan verschijnt.

  • De verzending is volledig gratis. Er zijn geen douane- of omzetbelasting verschuldigd over de levering van de goederen.

Door de website Beautyonboard.nl te bezoeken, er een aankoop te doen of enig onderdeel daarvan te gebruiken, gaat u akkoord met alle informatie die op deze FAQ-pagina staat vermeld, evenals met ons beleid.