Annuleringen van bestellingen
Wij bieden de mogelijkheid om bestellingen direct te annuleren tot maximaal 24 uur na aankoop. Als u binnen deze tijd van gedachten verandert, kunt u ons een bericht sturen via [email protected]. We annuleren de bestelling en betalen u het volledige bedrag terug zodra we uw verzoek hebben ontvangen. Houd er rekening mee dat een bestelling niet kan worden geannuleerd nadat deze in behandeling is genomen.
Retourneren en terugbetalingen
Houd er rekening mee dat we geen terugbetalingsverzoeken kunnen accepteren of de terugbetaling kunnen crediteren totdat uw bestelling is geleverd. Zie hieronder voor meer informatie over retourneren en terugbetalingen.
Als u niet volledig tevreden bent met uw aankoop, heeft u het recht om uw artikel(en) binnen 30 dagen na levering te retourneren. U kunt het pakket openen en de inhoud controleren. Wij accepteren echter alleen de retourzending van volledig ongebruikte artikelen in nieuwe staat, inclusief alle originele verpakkingen. Neem contact met ons op voordat u de artikelen terugstuurt. Beauty on board is niet aansprakelijk voor retourzendingen die zonder goedkeuring zijn verzonden. Om een retouraanvraag in behandeling te nemen, kunt u een e-mail sturen naar [email protected] met uw bestelnummer en de artikelen die u wilt retourneren.
Alle retourzendingen moeten de originele factuur of een briefje bevatten met uw volledige naam, het e-mailadres dat u bij de bestelling heeft opgegeven en het bestelnummer.
Als wij constateren dat het product niet in volledig originele staat aan ons is geretourneerd, behouden wij ons het recht voor om de terugbetaling van het artikel te weigeren of de schade in mindering te brengen op het terug te betalen bedrag.
Retourzendingen moeten worden verzonden naar het volgende adres:
*****
Om een retourzending te starten, kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retouraanvraag in te dienen, worden niet geaccepteerd.
Stuur uw aankoop NIET terug naar de fabrikant.
Houd er rekening mee dat u de kosten voor retourzendingen zelf betaalt. De verzendkosten worden niet terugbetaald.
Alle retourzendingen moeten worden verzonden met een traceerbare methode. Zorg er voor uw veiligheid voor dat u het trackingnummer van uw retourzending aan ons doorgeeft en het verzendbewijs bewaart. Beauty on board is niet aansprakelijk voor verloren retourzendingen zonder trackingnummer.
Zodra we uw product(en) hebben ontvangen, wordt het totale bedrag van de geretourneerde artikelen teruggestort op de oorspronkelijke betaalmethode. Het kan tot 14 werkdagen duren voordat de terugbetaling op uw afschrift verschijnt. Er vindt geen restitutie plaats totdat de goederen door ons zijn ontvangen en geïnspecteerd.
Claims voor ontbrekende artikelen
Houd er rekening mee dat verzoeken voor ontbrekende pakketten alleen geldig zijn binnen 30 dagen na de bevestigde levering (mits het trackingnummer op de website van de vervoerder ‘Pakket is afgeleverd’ aangeeft).
Een bestelling die 60 dagen te laat is, wordt als verloren beschouwd. Alle “verloren bestellingen” worden volledig terugbetaald.
Beschadigde/defecte artikelen
Controleer na ontvangst van uw bestelling alle artikelen om er zeker van te zijn dat ze in goede staat zijn. Als een ontvangen artikel beschadigd of defect lijkt, stuur ons dan binnen 5 dagen na ontvangst van uw bestelling een e-mail. Voeg een foto of video van het artikel toe waarop de schade of gebreken duidelijk zichtbaar zijn. Beschrijf de schade kort en stuur de beschrijving en foto(‘s) samen met uw bestelnummer naar [email protected].
We zullen de zaak beoordelen en een vervanging of terugbetaling regelen. De klacht is niet van toepassing wanneer we geen gebreken aan het product kunnen vinden of wanneer de klant de schade zelf heeft veroorzaakt, zoals normale slijtage en gebruiksfouten.
Garantie
Wij garanderen dat al onze producten van normale kwaliteit zijn. De garantie geldt alleen in zeldzame gevallen, bijvoorbeeld bij een productiefout. De garantie dekt geen algemene slijtage, schade veroorzaakt door een ongeluk, verkeerd gebruik of nalatigheid.
Ruilen
Helaas bieden we momenteel geen mogelijkheid om producten te ruilen. We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als u iets wilt ruilen voor een andere kleur of maat, behandelen we dit als een retourzending. Als er iets niet naar wens is, kunt u een e-mail sturen naar [email protected] voor extra hulp.